Capcom به لطف فروش قوی Resident Evil و Monster Hunter پیش بینی مالی را افزایش داد

Capcom به لطف فروش قوی Resident Evil و Monster Hunter پیش بینی مالی را افزایش داد

بازی Resident Evil  و Monster Hunter مدتی است که بزرگترین فروشندگان Capcom بوده‌اند و هر دو فرنچایز در اوج خود هستند. جای تعجب نیست که هر دو به طور مداوم به فروش خود ادامه می دهند و Capcom نیز به نوبه خود از مزایای مالی آن بهره می برد.

 

این ناشر ژاپنی اخیراً اعلام کرد که پیش‌بینی کل سال تلفیقی خود را برای درآمد عملیاتی و درآمد خالص افزایش می‌دهد. این برآمدگی عمدتاً به لطف عملکردهای مطلوب بازی Resident Evil Village و بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin است، در حالی که نسخه PC بازی Monster Hunter Rise نیز در این بازی نقش داشته است. کپکام اضافه می کند که فروش مستمر عناوین قدیمی و آنهایی که در نتیجه تخفیف ها می آیند نیز از عوامل بودند.

 

در تجارت اصلی خود با محتوای دیجیتال، ما شاهد اجرای مطلوب عناوینی مانند Resident Evil Village ، که جدیدترین بازی این سری است، و همچنین Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، یک نقش‌آفرینی RPG در سری Monster Hunter بودیم. شرکت نوشت علاوه بر این، علاوه بر انتشار ژانویه نسخه رایانه شخصی Monster Hunter Rise، عنوانی که در ابتدا در مارس 2021 منتشر شد، به دلیل محبوبیت پایدار عناوین کاتالوگ - عمدتاً عناوین گذشته در سری های اصلی - و به دلیل اثرات هم افزایی فروش تخفیف در سه ماهه چهارم. در مجموع، این باعث شده است که انتظار داشته باشیم فروش خالص فراتر از پیش‌بینی قبلی باشد.

 

علاوه بر این، ما انتظار داریم درآمد عملیاتی، درآمد عادی و درآمد خالص قابل انتساب به صاحبان شرکت مادر، همگی از برنامه ما بهتر عمل کنند.

 

 Capcom در حال حاضر روی DLC برای Resident Evil Village کار می کند، در حالی که Monster Hunter Rise: Sunbreak نیز به زودی منتشر می شود، بنابراین به احتمال زیاد هر دو فرنچایز برای مدتی آینده به عملکرد مالی شرکت ادامه خواهند داد.

 

در آخرین شمارش،  Resident Evil Village بیش از 5.7 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته بود، در حالی که Monster Hunter Rise به 7.7 میلیون واحد و Monster Hunter Stories 2 با 1.3 میلیون واحد رسید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Capcom به لطف فروش قوی Resident Evil و Monster Hunter پیش بینی مالی را افزایش داد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/16f0

خبرنامه بازی ها

گالری